nathalie, fredrik, robin, hugo


hittade på flyyygfyyyren

Tjenatjena.
Precis kommit hem. Nej nu ljuger jag, flera timmar sen faktiskt..
Haha x). Jag har ingen tidsuppfattning alltså... Men aah, idag hade
vi ju prov första lektionen.. Biologi, omg. gick åt helvete kan
jag säga! Jaja. Skolan gick väl på som vanligt liksom. Efter så
va jag med Nathalie,Hugo,Fredrik och Robin. Senare så va vi med
Clara och Zebbzi också. Dom sötnosarna. Aah, vi gjorde väl inte
så himla mycket, jag var mest i Hugos armar helaa tiden (a),
höh.. Ah, imorgon åker jag med mami till uppsala, SHOPPA YEAH!
Nej orkar inte skriva mer nu, så ska snart sova. Ligger i sängen,
med Hugos tröja på mig, åhgud vad gott den luktar! hih, aja. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0