Louise


gammal bild på Nathalie, men så jävla söt!
hon fyller tretton imorgon förresten! min sötnos blir alltså 13 år = tonåring ;)


Ja alltså jag sitter då hemma hos Nathalie, å har precis, eller aa, nästan precis
fixat iordning mig, inte för vi ska göra något speciellt utan för jag kände mig
så förjävligt ful! Haha, jag vet, patetisk jag är. Men ja, idag i skolan har vi
inte gjort något speciellt, Oleg var jätte snäll å jag fick ett halvt sudd av honom!
Hade ett oförberätt prov också, tror faktiskt det gick helt okej. Hade värsta skratt-
dampen på spanskan! Haha, vet inte vad det var, men hade iallfall sjukt kul.
Amanda å Isabelle måste tyckt jag var dum i huvet (a) vilket jag är kanske..
haha jaja, puss!

Kommentarer
♣ Anonym

var har den dära nathalie sin hand nån stans:P<3

2009-09-21 @ 18:16:13
♣ Anonym

haha ja det kan man ju undra ;)

2009-09-22 @ 20:22:51
♣ MULTIVITAMIN

tar hon sig i mellan bennen ;)

2009-09-23 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0