idiotförklarad



Inte så bra uppdatering. Senast var i söndags & nu är det tisdag, men shit the same.
Har hänt en del saker.. Igår till exempel, skolan va bra, fick G på matteprovet.
Så rätt nöjd över det. När skolan slutade träffade jag Isabelle vid hennes korridor.
Och ja.. Hon var inte särskilt glad.. När vi pratat med några tjejer och klargjorde
lite grejer med dom så gick vi ut, jag kom inte långt innan jag kände att jag bara
var tvungen att skrika. (jag var absolut inte sur på tjejerna utan en annan jävla idiot)
så jag skrek allt vad jag hade, bara för att lugna ner mig. Det var sjukt skönt.
Sen träffade vi på Jonathan, och han gjorde mig lite lugnare också. Så gick jag och
Isabelle till ett ställe, väntade, sen gick vi hem till mig. Och jag började prata med Hugo,
som jag träffade och snackade med på kvällen.. Idag vaknade jag upp med fruktansvärd
huvudvärk och ont i halsen, så messade mami och sa hur jag mådde. Bestämde mig
för att vara hemma. Imorgon är det friluftsdag så då stannar jag också hemma.
Saknar Linnéa något grymt, hoppas hon har det bra i Varberg med sin mami å syster åallt
vad det är! Jaja, ha en bra dag. Själv ska jag nog sova bort min.


Kommentarer
♣ Elsa

Självklart :) hör av dig <3

2009-09-15 @ 16:00:46
♣ Elsa

Klart jag kan :)

Logga in på msn ;) <3

2009-09-15 @ 16:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0