helgen, läängtar!

Imorgon är det fredag, pjuuhh, äntligen alltså!
Prov ågrejer har jag också.. Matte, men tror fan det kommer
gå rätt bra. Fattar det mesta, känns sjukt skönt & faktiskt kul
också! Haha, jag är galen..


det var du
som jag prata
med när jag
mådde skit,
det är tack
vare dig
som jag
tagit mig hit

Idag har jag vart med Hugo, vi har mest gått runt åså, men
hade iallafall mys, kommer inte få träffa han på hela helgen..
Men jaja.. Imorgon ska jag vara med Nathalie iallafall, mysigt
värre. Vi kanske drar till Huddinge, men jag vet faktiskt inte ;s
Sen på lördag kommer Lundins, ja.. Saknar Caroline så sjukt
mycket, ni kommer aldrig förstå alltså, men vi har en bakrund
som inga andra, ja.. Hur som helst, så kommer dom runt 3 på
lördag, sen sover dom här. Går ju Saw på tv också, klockan 21,
så skulle inte förvåna mig om vi ser på den.. Haha (: jaja,
puss på er, ha en braaa kväll! Själv kommer jag gå & lägga mig
rätt snart.. Sjuuukt trött. Aja, PUUUSSS, för andra gången ;)


Jag & Caroline, ja, du & jag sen barnsben

Gammal bild &så, från typ.. Jadu jag vet faktiskt inte,
men Caroline var ju brunett där, så gamml är den iallafall.

"JAG STÄLLER UPP PÅ ALLTING"
haha, kommer aldrig glömma den dagen.. Så sjukt kul!
"ska precis ta kort, hör någonting utan för fönstret, ser skiträdda ut,
går till fönstret, kollar ut, går direkt tillbaka å tar kortet" sjukt kul ;o

Fyfan hemsk bild.. Men ja, jag skulle kunna fortsätta i evigheter,
men ja, en sak är säker, vi MÅSTE ha nya bilder på oss alltså..
Haha har bara tusenåriga bilder ;o

Kommentarer
♣ carrå

haha du ba : jag ställer upp på allting!

och jag ser typ fett rädd ut ba snälla, inte allt (a).. hehe, åsen du ba: jag har ont i magen,

jag börjar få känslor för dig. jag ba: åå jag

för dig med, min blblalblblallbalblalba. haha

ja du vet ju alllllllllt som hände redan så

fattar inte varför jag skriver det här :D

hehe blondie is back :D

2009-09-10 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0