hahha

OMG, jag bara va tvungen att skriva. Såg en sjukt kul sak.
Alltså jag & Caroline, hahahahha, har en kille på msn som heter lite kul,
alltså i efternamn heter han Theström, men eftersom det inte går att skriva
Ö så står det thestorm å det var så sjukt roligt, för jag & Caroline satt
i hennes säng (jätte länge sen) och bara kollade runt lite på internet,
så ser vi då hans msn, åså bah försöker vi säga det, först typ sa vi att
det kanske ska vara The storm, alltså så jävla kul, ni förstår inte, tillslut
insåg jag att det nog ska vara Theström, å gud fyfan vad vi garva. Roligast
ever, eller nej.. Det roligaste, eller bland det roligaste vi gjort är nog dagen
innan Thailand, när jag typ fick damp & bara la mig plötsligt under Carros
säng & började as garva, alltså, verkligen garva, kunde typ inte andas,
så la sig Caroline på samma sätt som jag. Alltså fyfan, så himla kul!
Träffade sötan idag btw, alltid lika kul att se henne. I love her!


när jag ändå tänker på minnen kan jag inte sluta tänka på då jag & madde
var i rimbo, vi var ute, klockan var typ ett och det var kolsvart ute,
så ligger madde vid en lekplats å skrattar, å jag förstår inte hur det kan va
så kul att bara ligga ner liksom.. men jag lägger mig också ner, så börjar
vi as garva, å säger att allt är mormors fel (sett en skräckfilm innan, mirrors, mormor i slutet)
åså säger madde; är det bara jag eller är det sant att månen är jord av ost,
asså, ååååh skitakul! vi garvade som satan!
Haha å när vi hade vart uppe hela natten å dygnat hos Madde, så ska vi gå ut sen
vid typ 12 eller något på förmiddan, så säger jag; det är fan helt tomt (menar i huvet)
åså säger madde; ja,som om dom som tänker där inne,har somnat. Sjukt kul när man
e otroligt trött.. Haha fyfan vad jag babblar. puss

Kommentarer
♣ caråline

haha omg the storm, thestrom, haha ja

fyfan va kul det va:D haha alltså shit,

och ja dagen innan thailand, wiho alltså ;D

och sen våran gubbe som paddla i thailand,

skratta typ i en kvart konstant liksom, seeeeeeeeeeeek! <3

2009-09-17 @ 21:46:47
URL: http://annacarolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0