gårdagen +idag

Hej alla söta bloggläsare.
Idag vaknade jag & Clara av att min mami ringde mig.. Typ elva, hon var nämligen i Norrtälje, så jag åkte hem med henne, sjukt trött.. Haha, gårdagen var iaf bäst! Eller skolan var väl inte så speciell, mest tråk.. Men aa, jag& Clara gick iallafall hem till henne direkt efter skolan, plattade håret & fixa till sminket, sen drog vi ner till Brännes, spelade pingis. Och då kan jag faktiskt erkänna att Clara ägde mig x).. & det höll nog Sebbe, Hannes & Gustav också med om, haha. Sen så stog vi & försökte få över bollen över nät så många gånger vi kunde, sextiosex kom vi upp till, sen skulle Marcus & Jimmy tror jag han hette. Slå det, dom fick tvåhundratio hehe.. Runt åtta drog jag & Clara hem & åt. Lax & ris, gott! Sen fixade vi oss & drog ner till Brännes igen. Så slog vi vårt rekord, nu har vi nittio istället, lite bättre iallafall! Sandra kom dit också, för att hälsa på Stefan typ, kul att träffa henne, länge sen jag såg henne så. Ah men jag & Clara körde pingis igen sen, med poäng, fan vad jag ägde henne då. & hon var sur som in i helvete! Haha! Skitkul verkligen.. När klockan började närma sig elva drog vi därifrån, köpte godis på videocity (eftersom allt annat är typ stängt vid den tiden -.-) efter det drog vi hem till Clara, snackade i typ 1 ½ timme om grejer.. & sen så kollade vi på film, Låt den rätte komma in har ju läst boken, verkligen inte samma iallafall ;o haha, det var vid ett tillfälle i filmen då jag typ krossade Clara x) jag blev rårädd, så jag typ slängde mig över henne. HAHA! Ah men vid typ tre så somnade vi. Dagen & kvällen var iallafall bäst! Måste göras om.


IDAG LÖRDAG
idag har jag inte gjort ett skit typ, åkt moppe för att fördriva tiden mest.
Men ibland behöver man ju sånna här dagar också.. Kollat lite på skor,
& jag ska ju ha ett par Uggs, dock inte äkta eftersom dom kostar drygt 2000kr,
när man kan få fake som ser exakt likadana ut för 200.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0