fjällräven blir det!


Om allt nu går som det ska,
blir det att jag kommer gå
runt med en mörkblå fjällräven
i vinter, åhguuud så mysigt!
Love it!
  
(hata mig inte nu Jonte (a')



fick ett par byxor idag eller två faktiskt,
ett par från Amanda, (mammas kompis dotter)
& ett par av Linnea. Tack till båda två!



Imorgon blir det skola som vanligt för mig, kommer inte ihåg ifall jag ska
göra något efteråt men.. Vi får se! Hmm, jag har egentligen inte ngt att
skriva förutom att jag klippte mig idag.. Eller Linnea klippte mig, åhfyy
så kort det är :( Men det behövdes. Jaja. Puss på er!


Kommentarer
♣ julia :)

den där bilden i spegeln ser ut att va tagen hos mig XD

2009-09-22 @ 18:31:51
URL: http://svaerdfiisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0