blondie pictures


Tjabba Tjena!
Sämst uppdatering, tänker inte säga förlåt, för det är min blogg, å mina
val när jag vill skriva och inte. Idag har det vart tråkig skola, fick G på
biologin iallafall, great! Efter skolan skulle jag va med Julia, eller aa, skulle,
jag va med Julia, vi gick till busstation och där så träffade vi Linni, "snacka"
med henne... Sen drog vi hem till Julia, fixade oss och sen drog vi ner till
skateparken (fy vad fel det känns att kalla det för de) och träffade John och
Alexander (Rambo) jag åkte bussen hem vid sju. Och nu sitter jag här, har
tråkigt och ska snart duscha. Puss




i hate this part right here.

 

Det gör så ont,
de var över ett år sen nu,
jag borde ha glömt hur
det kändes, men det har
jag inte. jag kan bara inte
komma över det. lycklig,
jag saknar den känslan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0