baby, the situation driving me crazy


lite sådär lagom het bild...


Kom hem från Brännes för inte alls länge sen.
Vart där sen typ fyra, mysmys. Vet inte namnet på alla men Amanda och Hannes och Sebbe och John var där, men drog rätt tidigt.. Palander, jag, Johnny, Nathalie, Gustav och en hel del andra var där till det stängde. Gustav var lite elak mot mig.. :( först så när jag satt på soffkanten puttar han ner mig.. Sen så satt jag på "fotöljs axeln" och då slänger han sig i den och drar ner mig i hans knä och börjar kittla mig, fyfan, jag som är så sjukt kittlig, tortyr! Haha, menmen, jag dog ju inte iallafall. Vilket känns jävligt skönt! :D Jag ska snart läsa lite mer Biologi, prov på måndag, sporväxter -.- men jaja, vi hööörs! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0