jag har ju mina go'a looks ;)

Tjobre. vad händer yao?
skämt å sido. Hej :) sitter hos Julia, vaknade redan halv elva idag. Av att Belmin ringde oss.. Haha jaja, igår var det mys, kom till norrtälje runt tolv å gick till Julia, sen gick vi typ direkt till Flygis, köpte hårfärg till mig & en foundation, as billig :o, jaja, sen gick vi då hem till Julia och hon färgade mitt hår, trodde verkligen det skulle bli svart, men det blev perfa! :D det regnade i stort sett hela dagen igår, men jag o Julia har alltid kul ändå :D iallafall, så träffade vi killarna, alltså, Martin, Iko, Belmin o Felix :), idag vet jag ite vad vi gör, vi får väl se!

btw,julia bah ska bli brunett tkr jag, så jela fint! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0