-

Helloo,
har inte uppdaterat på två dagar nu, så kände att det var dags.
Igår var det ju Rimbo marknad, så självklart var jag där.  Blev
helt nersprutad av raklödder på ungefär två sekunder, mest av
Erik skulle jag tro.. Hade raklödder i både håret, mun, näsa, öron
ja, överallt!! Men aa, ska berätta lite mer detaljerat, jag slutade
skolan vid kvart över två, så gick jag med Ztina upp till flygis, eller
hon gick till flygis och jag till Julia, där Joanna också var. Kom in
till dom och gick nästan på direkten in till toaletten, sminkade av
mig osv. Sen plattade jag håret och sminkade mig. Vi tog halv fyra
bussen dit om jag minns rätt. När vi kom till Rimbo ringde Amanda
mig, sa åt mig att komma till karusellerna och att Erik ville träffa mig.
Träffade på Elenora, Claudia och Angelica också. Kulkul! När vi kom
fram till marknaden mötte jag Erik M, fan vad jag har saknat honom,
han lyfte upp mig och kramade om mig och massa, han är bäst.
Sen fortsatte vi till karusellerna, då träffade vi allihopa, Erik, Kicko, Jim, Viktor,
Amanda, Elin aa, massor. Så blev jag heeeelt nersprutad.. Helt vit
var jag, överallt. Och dom skulle såklart kleta över hela ansiktet..
Lyckat alltså.. Haha, jaja, det var sjukt kallt ute, så vi drog hem redan vid 18:15
bussen. Marknaden var i alla fall bra, men inget slår förra!


Idag har jag gått i skolan, som vanligt. Sen har jag och Nathalie åkt till
Stockholm, köpt nytt löshår och lösnaglar, som jag har på mig nu.
Löshåret är dock lite mörkt, men jag ska fixa det imorgon eller något..
Aja, pusspuss, bilder kommer någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0