varje vecka är det helg

Fast nu är våran helg typ slut & skolan börjar på onsdag :/, vet fortfarande inte
vart jag hamnar, ifall jag byter eller inte alltså. Men vi får se, mami ringer Roslags imorgon.
Ja, ikväll har jag & Nathi mest vandrat runt i Norrtälje. Ätit en massa kexchocklad (a), hihi.
Imorgon ska vi upp tidigt & ska köpa smink, senare drar vi in till Stockholm ska träffa Kevin
& Max troligtvis, mysigt värre.


Höh, nu när jag har ny blogg åså tänkte jag göra en sån här fakta grej, liksom som en liten start :)
Jag föddes på Lövenströmska sjukhuset & då bodde vi i Bergshamra, där bodde jag till jag fyllde fyra år, kommer inte ihåg något från den tiden bara en & annan julafton. Sen flyttade vi till Rimbo, där började jag  skola i Ekebyholm, skaffade nya vänner på en gång, bland annat Moa som blev min allra bästavän i sexårs. Men när vi började ettan blev det andra bullar, jag började umgås jätte mycket med en tjej som heter Caroline, vi var helt odelbara & alla hatade oss. Bitchar kan man ju kalla oss, haha. Vi bråkade nästan varje dag i tvåan men blev alltid sams i slutet. Så höll det väl på upp till fyran då jag skulle byta skola till Kvisthamra eftersom vi flyttade från kära lilla Rimbo till Norrtälje. Kom in rätt fort i klassen & fick snabbt vänner. Tiden gick fort & jag & Bella (min bästavän dårå) kom jätte nära varann, tills en tisdag morgon, då hon berättade för alla tjejer i klassen att hon skulle flytta, långt åt helvete.. Efter hon flyttat kom jag & Isabelle Cardonius jätte nära varandra, vi umgicks nästan jämt, men tiden gick som sagt jätte fort & tillslut vare dags att börja sjuan. Då gick jag tillbaka till Ekebyholm fast alla andra i min klass började på Roslags.. Jag kan ångra att jag inte bytte till Roslags jag med men vad gör man? Jag började också umgås jätte mycket med en tjej som heter Julia, vi va ungefär varje dag, men  hände & vi gled isär, shit happens. Jag började också bråka med Caroline, vårt största bråk någonsin.. Det tog hårt på mig så ja, jag började göra olämpliga saker som jag inte tänker ta upp här.  Tänker inte gå in allt i detalj men när sommarlovet börjat var jag jätte mycket med Rebecca, hela tiden nästan, gjorde lite crazy stuffs.. haha :), men jag & hon gled isär lite vi också.. Fast är fortfarande lika bra vänner ändå! Men jag fann Nathalie, som jag umgåtts med rätt mycket när jag gick i Kvisthamra. Har vart med henne princip hela lovet, helt underbart kul måste jag säga att vi haft! :D ja, det känns rätt tungt att skolan börjar redan nu på Onsdag, men jaja. Hoppas på Roslags nurå.. Men vi får väl se. Åh juste jag & Caroline bråkar inte längre, vilket känns super skönt alltså! Jaja, det var väl typ lite om mig eller något sånt, haha:) bland allt det här har det såklart funnits andra saker, som kärlek osv.. Men det tänker jag inte tråka ut er med så aah :p puss på er.

Kommentarer
♣ emma

YEYYY!! :D

ska louise börja på roslags? :)

pussar

2009-08-17 @ 13:33:32
URL: http://oil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0