tjenatjena

Sitter här framför datan dårå, har lite smått tråkigt menmen,
längtar till imorgon, ska nämligen träffa min Isabelle, sover där hela
helgen åså, så nås på telefonen, men bara ifall ni ringer, har inga pengar
på mobilen.. Eller aa, svårt att förklara, nejmen, bara en kort uppdatering
liksom, för att visa att jag lever. så puss & hej



gamla bilder båda två, första är från 2006, står ju på bilden åxå,
å den här bilden är fån 08, det jag syftar på är att jag vill ha tillbaka håret,
på bilden från fyran, alltså 2006 är det mitt äkta hår å på den här från 08 är
det löshår, men långt, jag vill ha långt löshår igen vafan ;o men det känns så
onödigt bara.. ja.. jag vill ha LÅNGT TJOCKT hår igen.. buuhuu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0