hatar den här tiden i månaden



det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig,
jag hatar att det är så, men du är allting för mig.


Kaaaos, hatar de här,
blir jämt så känslomässig,
usch fy, nej jag har INTE
känslor för dig, NEJ.
jag får inte ha det,
snälla, försvinn.
Grejen är den, att varje
gång jag ser dig, händer
något i mig, jag blir glad


är det något fel på mig som gör att du inte vill ha mig?.. det känns så

är man kär när man börjar le såfort någon nämner ett speciellt namn? är man kär när man nästan dör av glädje såfort en speciell person loggar in på msn? är man kär när man hör att han pratar om någon annan, å får lust att lägga sig ner å bara gråta? är man kär när man varje gång får ett sms hoppas på att det är just han som skriver?
är man kär då, eller är man bara olyckligt kär?

Kommentarer
♣ moa

jag saknar dig hjärat, finns <3

2009-08-26 @ 15:20:18
URL: http://absoluteemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0