du & jag har en bakrund som inga andra

Ja nu sitter jag här i sängen i Norrtälje, borde egentligen skynda mig massvis men
jag orkar inte, jag ska nämligen till Nathalie & där ska jag också få träffa Daniela,
skojskoj, men ja, seg som jag är så har jag inte ens sminkat mig än & klockan börjar
närma sig tre.. Men jaja, dom väntar så snällt på mig ;) , igår var vi ju & kolla bio & åt
gott. Harry Potter & halvblodsprinsen, njaa, inte den bästa.. Menmen, helt okej.
Sen åt vi på Ett Glas, alltid lika gott, hihi. Jaja, nu ska jag sätta i löshåret, satt, puss!

True friendship never ends!



carli & lusis för alltid, right? klarar allt tillsammans..


Kommentarer
♣ Emma E ;)

så härliga bilder asså :)

o måste bara säga, fin blogg du har :D<3

2009-08-16 @ 15:13:27
♣ carrå

jag älskar dig louise, våran vänskap

är så himla äkta! <3

2009-08-16 @ 16:40:48
URL: http://annacarolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0