det var kärlek vid första ögonkastet

ja det var faktiskt kärlek vid första ögonkastet,
du fick mig att smälta på en gång, otroligt..

Tjenare hörrni, Caroline klagade på att jag aldrig uppdaterar, så här har du ditt jvla inlägg gumman! Har bra nyheter assååå, jag ska börja på Roslags! Fast matte klass dårå.. Ville börja språk, men det  fanns ingen plats, men jag vill inte stanna kvar på Ekeby, så då valde jag matte linjen, jag känner ju faktiskt några stycken där iallafall! Så aa, jag börjar åtta imorgon.. Suck.. Aja, går upp tiiidigt o sticker till Nathalie. Ihihi.. By the way, har jag inte min USB sladd här.. Så det blir inga nya bilder förrän imorgon, f'n blir lite sur.. För jag vill ha in bilderna nu!


Okej jag skoja bara, jag hittade USB sladden, såhär kommer biiilder! Enjoy;


ursäkta för sönderredigerad bild, men den var så fuul! :o









Kommentarer
♣ carrå

taaaaaack för inlägget stumpan :D

jag förtjänade det verkligen. men jag tänker

på det dära lägret, det låter typ som om ni

ska gå i lumpen eller vafan det heter, fett

kul. du i sånnahär gröna typ vad heter det?

ah sånna där camoflauhge(jag har typ ig i svenska:D) kläder, ah du i dom haha jag dör

va kul. åså ska ni typ krypa runt i geggamojja,

muums louise. ta med lite hem till mig?:D::D:D:D

åå jag har värsta rykeet som du kasnke märker

men du bad om en LÅNG kommentar så here we goo:D

ah vi börjar 11 imorgon iallafall, men måste ta

bussen 10:15, dåligt eller vad?!?!?!?! jag får ryck

på jävla fittekebyholm. om allt fittar sig kommer

jag söka in på en interant skola typ i norrland

eller nått :D jag lär passa in där bland alla

renar;) haha remember, norrland å renar haha, å

vädret i carolines huvud xD gaaaaaaaaaaaaaaaaah,

mm va ska jag skriva om nudååå?

hmhmhmhmhmhhmhmhmhmhmh, jag måste köpa nya jeans,

å en ny väska. å jag är typ rik, har liksom 1 tusen på mitt kort å snart får jag lika mycke till, riiiich bitch borde jag kallas, eller hur louise?

louiselouise potatis gris, släppte preics en fis :D

bajs va jag är brapå att rimma. okej nu ska jag

sluta men du fick iallafll din LÅÅÅÅNGA kommentar

som du ville ha så puss på din lilla fitta;) eller stora kanske man ska säga, aja hare göttttt



love uuuuuuuuuuuuu

2009-08-18 @ 20:35:04
URL: http://annacarolinelundin.blogg.se/
♣ carrå

sv: aa såhär 20 frågor av dig ;) kulbaby

2009-08-18 @ 20:39:52
URL: http://annacarolinelundin.blogg.se/
♣ Anonym

Haft en bra kväll ? =)

2009-08-18 @ 21:46:12
URL: http://minnahokka.blogg.se/
♣ Anonym

aaadå sj gumman? :D

2009-08-19 @ 15:34:45
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0