dålig på rubriker


Nu sitter jag här framför datan, kom hem från Isabelle för inte länge sen alls, hade massa mysigt, fast det har vi alltid! Hihi. Skolan idag var väl inte den roligaste, men det är den aldrig.. Haha, aja. imorgon är det skolfoto, blääää! Hatar skolfoton. Ser alltid ut som ett jela freak! Menmen, imorgon ska jag få träffa min becki, skitmys, saknar henne som in i h*lvete! Hihi. Aja, ni får ha det bra, uppdaterar mer senare.



träffade julia igår kväll också, satt å snacka i minst 2 timmar på asfalten,
gash vad skönt det var. jag vet att jag gjort å sagt mycket dumt, mycketmycket
dumt, men jag är bara människa. åh sanningen är att jag tycker himla mycket
om dig, åh jag tycker matt du ska skicka fler bilder:O vi har minst 500 st på oss,
men hon har typ skickat 4, hur dåligt är inte det liksom? -.-

Kommentarer
♣ emma

javisst ((: <3

2009-08-24 @ 18:16:59
URL: http://oil.blogg.se/
♣ Anonym

jag är så underbar :D och du kanske får en till bild gums (6)



jag älskar dig oavsätt allt jag sagt. <3

2009-08-24 @ 19:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0