/clara

louise jag vill bara säga att du är det underbaraste jag har jag menar kan man få en bättre vän än vad du är?! det är som att du är mit liv louise! du är det bästa jag har och jag kommer aldrig att lämna dig vad som än händer du kan göra hur mycket dumt du kan fan bli kriminel du kan flytta till ett annat land men jag kommer aldrig lämna dig för du finns när jag behöver dig och det är det ända jag kräver och jag är oehört glad för det! louise du är så speciell du är den första i hela mit liv som värkligen ser mig, du ser hur jag mår utan att jag ens pratar med dig du liksom bara ser det och bara det gör mig till en bättre person och gör så jag klarar avallt det svåra!ett liv utan dig skulle få mig att falla ner på gnä och dö för så mycket betyder du för mig det går knappt att förklara det e så svårt för det finns inga ord för sån underbar person som du men du ska veta att det spalar ingen roll vad folk säger dom får tycka vad dom vill dom kan få hata mig dom kan få unvika mig hur mycket som hälst bara jag har dig louise livet ut, min  kära bästavän jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0